Szkolenie polecane jest dla asystentek / sekretarek, zarówno ze stażem zawodowym jak i dopiero rozpoczynających prace na tym stanowisku oraz dla wszystkich osób zajmujących się na co dzień obsługą biura.
Celem szkolenia dla profesjonalnych asystentek / sekretarek jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą Paniom na profesjonalne realizowanie powierzonych zadań, w tym między innymi sprawnej komunikacji, zachowania się w trudnych sytuacjach czy odczytywania i rozumienia mowy ciała.
Przykładowy program
Rola asystentki w sekretariacie - Zadania asystentki, podstawowe funkcje sekretariatu
Komunikacja i autoprezentacja- Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji
Planowanie i zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania
Motywowanie i wywieranie wpływu - Podstawowe zasady wywierania wpływu
w sprzedaży, psychologia manipulacji, rodzaje motywacji
Kreowanie profesjonalnego wizerunku - Elegancja w pracy, tworzenie profesjonalnego wizerunku
Savoir vivre w biznesie - Zasady savoir vivru w biznesie, etykieta pracy w biurze
Szkolenie trwa 45 godzin